چرا مشاوره کسب و کار داشته باشم؟

مسیر کسب و کار پر از چالش است! علاوه بر این شما به عنوان مدیر و یا صاحب برند ممکن است حتی زمان کافی هم برای حل و فصل این چالشها نداشته باشید! مشاور کسب و کار با پرسش سوالات کلیدی و ارائه بازخوردهای مناسب، چالشهای آشکار و حتی پنهان کسب و کار را نمایان و مسیر پیشنهادی را تعیین می‌کند.
به طور کلی خدمات مشاوره کسب و کار کمک می‌کند ریشه مشکلات کسب و کارتان را پیدا کنید، مسیر فعلی را بشناسید و روندی متناسب با اهداف تجاری‌تان تعیین کنید تا در نهایت در وقت و هزینه‌ها صرفه جویی شود و به سود آوری بیشتری برسید.
700,000تومان
طرح اول

مشاوره سطح عالی

این مدل مشاوره یک جلسه‌ای و به مدت ۱ تا ۲ ساعت می باشد. بیشتر مشتریان ما عاشق این سبک هستند چون بعد از این ۱ الی ۲ ساعت تقریبا تمام سوالاتشان برطرف شده است.

در واقع یکی از دلایلی که این سبک مشاوره را در پکیج پنل ارائه می دهیم این است که بیشتر افرادی که به تازگی وارد دنیای پر پیچ و خم کار شده اند، چالش های زیادی دارند و زمان برایشان فاکتور بسیار مهمی محسوب می شود.

صاحبین قدیمی و باتجربه کسب و کار هم ممکن است در دنیای امروز برای دیجیتالی و چابک شدن مشکلاتی را تجربه کنند. ما طی این مشاوره کمک می‌کنیم این چالش‌ها برطرف بشوند. مشاور مطابق با چالش فعلی کسب و کار شما راهکارهای ساده و عملی به شما پیشنهاد می دهد. اگر سوالاتی در این حوزه داشته باشید هم، پاسخ داده می شوند.

2,700,000تومان
طرح دوم

مشاوره الماس

این نوع مشاوره تا حدودی مانند مشاوره سطح عالی ، ولی با مدت طولانی‌تر است. مشاوره الماس، ۳۰ روزه‌ می باشد.

به طور خلاصه این مشاوره علاوه بر تمامی موارد مشاوره عالی، موارد زیر را نیز در برمی‌گیرد:

مسترشیت تولیدمحتوا، آنالیز شرایط فعل کسب و کار، تحلیل رقبا، تعیین نقاط قوت/ضعف و بررسی فرصت‌ها/تهدیدها، برندینگ و پرسونال برندینگ(مقدماتی)، دو الی سه جلسه حضوری و یا آنلاین یک ساعته، پشتیبانی از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در واتسپ

همچنین برخی خدمات کلی اینستاگرامی(برای کسب و کارهای فعال در اینستاگرام) مانند

برنامه پست‌گذاری سی روزه، تکمیلی
پک هشتگها، نکات تعامل اصولی، سئوی پیج، امنت پیج (خدمات بازگردانی پیج شامل این نوع مشاوره نمی‌باشد

2,000,000تومان
طرح سوم

مشاوره پیشرفته

اگر فرمت کسب و کارتان به نحوی است که خلاقیت و مهارت جزو نقاط قوت و اساس آن محسوب می شود، قطعا  طرح مشاوره زمرد گزینه مناسبی برای شماست. برخلاف مشاوره اینجا  نظر دقیقی درباره کسب و کار داده نمیشود و صرفا اجازه نمی‌دهیم خلاقیت صاحب کسب و کار و منحصر بفرد بودن ایده‌هایش صدمه‌ای ببیند و فقط حواسمان است که مسیر رشد به درستی طی بشود.

طرح زمرد به طور کلی موارد زیر را در بر می‌گیرد : 

برندینگ و پرسونال برندینگ، نکات مربوط به مدیریت جلسات، سه جلسه حضوری و یا آنلاین یک ساعته، ایده‌پردازی، پشتیبانی از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در واتسپ

همچنین برخی خدمات کلی اینستاگرامی(برای کسب و کارهای فعال در اینستاگرام) مانند

برنامه پست‌گذاری سی روزه، تکمیلی
پک هشتگها، نکات تعامل اصولی، سئوی پیج، امنیت پیج (خدمات بازگردانی پیج شامل این نوع مشاوره نمی‌باشد