Uncategorized, اطلاعات عمومی

خدمات ادمینی پیج اینستاگرام شامل چه مواردی می‌شود؟

   راه اندازی پیج، نوشتن بیو اختصاصی و تجاری کردن صفحه

راه‌اندازی پیج، نوشتن بیو منحصر به فرد یکی از ساده‌ترین و اولیه‌ترین وظایف ادمین اینستاگرام است. شما می‌توانید خودتان هم صفحه اینستاگرام‌تان را راه‌اندازی کنید. اما بهتر است از یک مدیر حرفه‌ای بخواهید این کار را برایتان انجام دهد چرا که این فرد، با تنظیمات لازم برای راه‌اندازی صفحه، آشنایی بیشتری دارد. همینطور در ادامه کار،  تجاری کردن صفحه را باید به مدیر اینستاگرام بسپارید. بیو (Bio)، متنی است که برند و کسب‌وکار شما را معرفی می‌کند. پس، بهتر است یک بیو حرفه‌ای داشته‌باشید تا مخاطبین راحت‌تر و بهتر شما را بشناسند.

بالا بردن نرخ تعامل (engagement)

بعد از راه‌اندازی صفحه، کار اصلی ادمین اینستاگرام شروع می‌شود. ادمین در این مرحله باید با کمک دانش و تجربه اینستاگرامی خود، تعامل مخاطبین را با صفحه شما بالا ببرد. یعنی چه؟ یعنی کاری کند که محتوای شما بیشتر به چشم مخاطب بیاید. همچنین مخاطب را ترغیب کند که برای شما کامنت بگذارد، محتوایتان را ذخیره کند، آن را به اشتراک بگذارد و دکمه لایک یا پسندیدم را بزند. با بالا بردن نرخ تعامل، صفحه اینستاگرام شما به افراد بیشتری نشان داده می‌شود و در نتیجه آن، آگاهی از برند و فروش کسب‌وکارتان بیشتر می‌شود. ادمین پیج اینستاگرام حرفه ای باید توانایی این کارها را داشته‌باشد.

تنظیم تقویم زمانی محتوا

نوشتن تقویم زمانی محتوا نیز به عهده مدیر پیج است. در این تقویم، ادمین مشخص می‌کند که در چه روزی، چه پستی یا چه استوری روی صفحه‌تان بارگذاری شود. ادمین پیج اینستاگرام باید این تقویم را بنویسد و متناسب با آن عمل کند. با وجود این تقویم، شما می‌دانید که چه محتوایی قرار است در صفحه بارگذاری شود. پس، می‌توانید درباره آن‌ها نظر بدهید و با مدیر محتوا مشورت کنید. همینطور، با کمک این تقویم، می‌توانید پیگیر کار ادمین پیج هم باشید.

هشتگ‌گذاری مناسب و کپشن نویسی حرفه‌ای

هشتگ‌ها در اینستاگرام حیاتی‌ هستند. یک هشتگ‌گذاری درست می‌تواند دیده شدن محتواهای شما را دوچندان کند. انتخاب هشتگ مناسب و درست هم به عهده ادمین پیج اینستاگرام است. همچنین نوشتن کپشن اینستاگرام را نباید دست کم گرفت. با این‌که کپشن اینستاگرام کوتاه است، اما تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. اگر دوست دارید خودتان کپشن‌ها را بنویسید، از مدیر صفحه بخواهید شما را راهنمایی کند. اما بهتر است نوشتن کپشن را هم به مدیر محتوا بسپارید و خودتان بر آن‌ها نظارت کنید.

مدیریت کامنت، دایرکت و فالوورها

به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، می‌توانید در مدیریت کامنت‌ها، دایرکت و فالوورها با ادمین صفحه اینستاگرام همکاری کنید. ممکن است شما صاحب یک فروشگاه لباس باشید که فروش اینترنتی هم دارد. در این مورد، احتمالا دوست دارید دایرکت‌ها را خودتان بررسی کنید تا بتوانید سفارش‌ها را ثبت کنید. می‌توانید بررسی دایرکت‌ها را خودتان بر عهده بگیرید. با این حال، بررسی و پاسخ دادن به کامنت‌ها و مدیریت فالوورها، جزء وظایف مدیر اینستاگرام است.

گزارش عملکرد

گزارش عملکرد شامل قسمت‌های مختلفی است. همچنین، زمانبندی گزارش نیز منعطف است. شما می‌توانید از مدیر خود بخواهید که گزارش صفحه را به صورت هفتگی، ماهانه یا حتی چند روز مشخص برایتان ارسال کند. گزارش صفحه شامل موارد مختلفی است؛ مثلا، آمار پست‌ها، تعداد پست‌ها، نرخ تعامل و …
بخش دیگری از این گزارش می‌تواند بررسی رقبای کسب‌وکار شما باشد. خیلی خوب است که بدانید رقبا در چه حالی‌ هستند و چه برنامه‌هایی دارند. ادمین پیج اینستاگرام، از رقبا گزارش کاملی تهیه می‌کند تا بتوانید به راحتی آن‌ها را زیر ذره‌بین قرار بدهید.

سفارش تولید محتوای اینستاگرام

تولید محتوای اینستاگرام شامل دو بخش است:
متن و طراحی پست‌ها. تصمیم با شماست. آیا هر دو را به شرکت‌های مختص تولید محتوای اینستاگرام می‌سپارید؟ هنگامی که یک استراتژی و برنامه‌ریزی مناسب برای صفحه اینستاگرام‌تان دارید، وقت آن است که شروع به تولید محتوا کنید. برای تولید محتوای اینستاگرام به ایده‌های زیاد و متنوعی نیاز دارید. ادمین اینستاگرام با توجه به تجربه مدیریت اکانت اینستاگرام، بهترین ایده‌ها را برای کسب‌وکار شما در سر دارد.

ایده‌هایی که در دنیای شلوغ اینستا، شما را به چشم بیننده برساند. این مرحله شامل ایده‌های طوفان فکری، توسعه مفاهیم بصری، تولید ویدئو و محتوای ثابت، نوشتن تیتر جذاب و بهینه‌سازی محتوا برای رسانه‌های اجتماعی است.

در این مرحله باید ترندهای روز جهان و قوانین تولید محتوا در اینستاگرام را در نظر بگیرید. برای انجام بهتر این کارها، بهتر است تولید محتوای اینستاگرام‌تان را برون‌سپاری کنید. انواع محتوای اینستاگرام مانند محتوای ویدئویی، متنی و عکس را می‌توانید سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *